Onze website maakt gebruik van cookies, waaronder eventueel ook cookies van derden, om reclame te sturen die voor u relevant is. Voor meer informatie over welke cookies we gebruiken en waarom, klik hier. Als u verder gaat op onze website, nemen we aan dat u deze cookies accepteerd.

OK
Del Monte Europe suggests to be committed to endurance event

Stel jezelf een doel voor je conditie

Del Monte Europe suggests to be committed to endurance event
Del Monte Europe suggests to be committed to endurance event

Als je traint voor een conditioneel doel, zoals een halve triathlon (2,5 km zwemmen, 80 km fietsen en 20 km hardlopen), geef je je conditie een boost en verbeter je je mentale kracht.

Bovendien is trainen een goede manier om af te vallen! Als je bijvoorbeeld het 3 keer per week 30 minuten hardlopen verhoogt naar 5 keer per week 50 minuten hardlopen, kun je meer dan 2.400 calorien per week meer verbranden. Dat staat gelijk aan het verlies van ruim 300gr lichaamsgewicht.

Tips om de finish te bereiken:

  • Zoek trainingsmaatjes. In de meeste steden zijn verenigingen gevestigd, die je gemotiveerd houden en waar je je ervaringen kunt delen.
  • Hou van je lichaam: eet gezond, drink voldoende, rust en slaap voldoende. Volg een gezond dieet rijk aan fruit en groenten en drink voldoende water voor, tijdens en na je training. Je hebt misschien extra slaap nodig om je lichaam te laten herstellen van de training.